vrijdag 6 april 2012

De GEVULDE PLANTENKRAAM

Vanaf vandaag staat de plantenkraam weer langs de weg. Afhankelijk van het weer en ook van het aanbod zal die eerst alleen de weekenden aan de Hoofdweg staan en daarna weer elke dag.
De plantjes zijn afkomstig uit eigen tuin, verkregen door planten te scheuren, te zaaien en af te leggen. Omdat we weer enthousiast bezig zijn de pluktuin te vullen, houden we bij het beplanten ook plantjes over. Deze worden aangeboden op de plantenkraam, naast de opbrengsten die de pluktuin voorbrengt aan bloemen, groente en fruit. Kom regelmatig even kijken of volg op deze blog wat het aanbod is aan plantjes, boeketten, jammetjes, chutneys e.d.

Het aanbod van morgen bestaat uit aardbeienplantjes (doordragend), en de vast planten: daglelie (geel) en  smeerwortel.


Naast de plantjes zijn er op de plantenkraam ook regelmatig tuindecoraties te koop, zoals een sauskommetje gevuld met een lenteboeketje van buxus en een rijkgevulde walnotenkrans.

De verschillende soorten sla- en koolplantjes zijn net verspeend, maar nu nog te klein voor de verkoop. Nog even wachten dus.



1 opmerking:

  1. hallo bloggers,
    Ik wil al jullie bloggers bedanken voor de fanatastische ideen die ik gekregen heb voor mijn tuin ik heb net nieuwe bestratingen laten aanleggen nu wou ik er decoratie voor gaan uitzoeken en heb mijn voor het eerst inspiratie opgedaan uit blogs mijn dank is groots aan uw alle :P
    spoedig volgt er een foto

    BeantwoordenVerwijderen